E-mail marketing utrzymuje Cię w kontakcie z klientam

Bezpośredni marketing e-mailowy to rozwiązanie bardzo dużego problemu dla sprzedawców internetowych. Zapytaj każdego, kto przegląda raporty o ruchu dla ich sklepu internetowego, a powiedzą Ci, że nic nie doprowadza ich do szaleństwa bardziej niż doprowadzenie kogoś do swojej witryny (naturalnie lub poprzez reklamę), a następnie zobaczenie, jak opuszcza. Odeszli w otchłań, jaką jest rynek internetowy, prawdopodobnie nigdy więcej nie powrócą. W tym momencie prawie ich nie ma. Oznacza to kolejny utracony klient, utracone przychody i zwiększoną frustrację. Gdyby tylko był jakiś sposób, abyś mógł pozostać w kontakcie z tym klientem. Wiesz, że byli zainteresowani Twoją ofertą (w końcu trafili do Twojej witryny) i być może ich następna podróż będzie tą, która przyniesie konwersję. Wprowadź rozwiązanie do bezpośredniego marketingu e-mailowego jako część swojej strategii marketingowej i strategicznej, a być może uda Ci się zwabić tych utraconych klientów.

 

Continue reading E-mail marketing utrzymuje Cię w kontakcie z klientam

Serwis